Palaute
Potilaalla ja hänen läheisillään on oikeus antaa palautetta ja tehdä muistutuksia suun terveydenhuollon laadunhallinnasta ja potilasturvallisuudesta (Potilaslaki 785/1992, 10§). Seuraavat menettelytavat on luotu helpottamaan palautteen antamista ja varmistamaan, että palautteet käsitellään asianmukaisesti ja luottamuksellisesti.
- Palautteen antamisen keinot
Palautelomakkeet:
- Palautelomakkeita on saatavilla klinikkamme vastaanottotiloissa.
- Lomakkeet voidaan täyttää anonyymisti tai nimellä.
- Vastaanottotiloissa on palautelaatikko, johon voi jättää kirjallista palautetta.
Sähköiset palautekanavat:
- Potilaat ja heidän läheisensä voivat antaa palautetta sähköpostitse tai verkkosivujen palautelomakkeen kautta.
Suora yhteys potilasasiamieheen:
- Potilasasiamiehemme on tavoitettavissa sähköpostitse: potilasasiamies@hammastuomi.fi
- Potilasasiamies tarjoaa neuvontaa ja apua palautteen ja muistutusten käsittelyssä.