Skip to main content

Palaute

Potilaalla ja hänen läheisillään on oikeus antaa palautetta ja tehdä muistutuksia suun terveydenhuollon laadunhallinnasta ja potilasturvallisuudesta (Potilaslaki 785/1992, 10§). Seuraavat menettelytavat on luotu helpottamaan palautteen antamista ja varmistamaan, että palautteet käsitellään asianmukaisesti ja luottamuksellisesti.

  1. Palautteen antamisen keinot

Palautelomakkeet:

  • Palautelomakkeita on saatavilla klinikkamme vastaanottotiloissa.
  • Lomakkeet voidaan täyttää anonyymisti tai nimellä.
  • Vastaanottotiloissa on palautelaatikko, johon voi jättää kirjallista palautetta.

Sähköiset palautekanavat:

  • Potilaat ja heidän läheisensä voivat antaa palautetta sähköpostitse tai verkkosivujen palautelomakkeen kautta.

Suora yhteys potilasasiamieheen:

  • Potilasasiamiehemme on tavoitettavissa sähköpostitse: potilasasiamies@hammastuomi.fi
  • Potilasasiamies tarjoaa neuvontaa ja apua palautteen ja muistutusten käsittelyssä.

Lähetä palautetta